درج آگهی شما

گیم پد مدل مستر

گیم پد مدل مستر,

گیم پد یا پد بازی تلویزیونی نوعی سرگرمی مدرن که نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان جذاب خواهد بود.اگر فعال هستید و می خواهید بازی کنید ، پس تشک بازی با اتصال تلویزیون راهی عالی برا

گیم پد مدل مستر


گیم پد یا پد بازی تلویزیونی نوعی سرگرمی مدرن که نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان جذاب خواهد بود.اگر فعال هستید و می خواهید بازی کنید ، پس تشک بازی با اتصال تلویزیون راهی عالی برای تفریح ​​و یادگیری چیزهای جدید است.با این حال ، این گیم پد نه تنها به شما امکان تفریح ​​می دهد ، بلکه به عنوان یک فعالیت و بازی عالی برای کل ارگانیسم ها نیز مفید خواهد بود.

  وجود دکمه ها و تعامل آنها با برنامه ی بازی با کمک ریز پردازنده های نصب شده در پد این امکان را بوجود می آورد تا بتوانید حرکات بازی را با حرکات واقعی خود روی پد هماهنگ کنید.با کمک کابل می توان دستگاه را به راحتی به تلویزیون یا رایانه وصل کرد و شروع به بازی کرد.به این ترتیب ، باید به مانیتور نگاه کنید تا بدانید کدام مربع را برای قرار دادن پای خود قرار دهید.دقیقاً همان فلش را روی صفحه مشاهده خواهید کرد ، که نشان خواهد داد که در کجا باید قدم بگذارید. تصویر ساده ترین نمادها به شکل فلش است که نشان دهنده جهت حرکت شما خواهد بود.

 

 

مشخصات کالا:

گیم پد مدل مستر

قابل استفاده برای کودکان و نوجوانان

قابلیت اتصال به تلویزیون و رایانه

ابعاد.  92×78 سانتی‌متر

وزن. 610 گرم

دارای آداپتور

هدیه ای خاص و جالب برای عزیزانتان

 


   
درباره : فروشگاه , تزئینی و متفرقه ,


بازدید : 22 | تاریخ : 2020/06/01 زمان : | نویسنده : | نظرات (1)
برچسب ها : گیم پد مدل مستر ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش